Äntligen !!

Nu har jag äntligen fått gjort mina flätor så nu slipper man hålla på med affrot !!
Det blev lite längre än planerat men det funkar för mig ;)

Världens bästa Malin har haft egen tid med Jayson INGEN LUGN STUND FÖR MALIN

Jayson hade varit snäll hela tiden.. tills jag kom hem Haha mammas lilla prins
Älskar min lilla pojke över allt annat

Kl. 21.00 är det telefon snack med Jackie sen SOVA är helt slut nu & jag har kommit fram till att jag inte hittar i Helsingborg... yra runt som en dåre idag..

ÅNGEST en energi dricka kvar..



Kommentarer
Postat av: Kristina

Herrejisses vad långt ditt hår är egentligen, om allt är ditt och det inte är förlägningar i med dvs? :-) Blev bra iaf :-)

2010-08-28 @ 23:16:13
URL: http://lovelymelovelyyou.blogg.se/vardagen
Postat av: Hanan

Tack, fast jag har löshår i.

Nu så slipper man hålla på med affrot vilket är väldigt skönt =)

2010-08-29 @ 20:11:47
URL: http://hananmustafa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0